Sfinții părinți ne învață că în Săptămâna Patimilor, adică perioada de la florii până în Sămbăta cea Mare, creștinii trebuie să ajuneze până seara, apoi să consume doar mâncăruri de post. Iată câteva idei de meniuri.

Consumați nuci, fructe și legume pentru necesarul de proteine

A posti nu înseamnă a suferi de foame, tocmai de aceea în Săptămâna Patimilor se recomandă să consumați zilnic fructe, legume, cereale, nuci și semințe pentru a putea primi necesarul de proteine.

Ca variantă de mic dejun, în Săptămâna Patimilor ați putea consuma germeni de ovăz fierți cu fructe proaspete, suc proaspăt de citrice sau salată de fructe proaspete, magiun de prune, pâine cu secară, pastă de linte.

De asemenea, pentru dejun puteți opta între ciorbă de lobodă cu borș de legume cu germeni de grâu sau de ovăz, salată de crudități cu semințe de dovleac, orez fiert cu salată de crudități, mâncare de fasole verde/galbenă, spanac, salată verde cu zeamă de lămâie, cartof copt în coajă, legume înăbușite, supă de linte, humus sau fasole bătută.

Nu în ultimul rând, cina ar putea fi alcătuită din ghiveci de legume, supă cremă de legume, mâncare de leurdă/ștevie/spanac cu usturoi verde și mămăliguță.

Felicia Iederă

Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *